Hoe kunnen we onze startup effectief presenteren aan investeerders en klanten?

terug naar home

Bij een startup zijn veel dingen nog niet tastbaar of bewezen succesvol. Je hebt een goed verhaal nodig om investeerders en potentiële klanten te overtuigen. Een merkidentiteit kan daarbij helpen.

Probleem

Je hebt een geweldig idee waarmee je de markt wilt veroveren. Je ziet het al helemaal voor je! Maar voor anderen blijft het vaag omdat je idee zich nog niet heeft bewezen in de praktijk. En daar heb je nu juist middelen en klanten voor nodig. Een patstelling die moeilijk te doorbreken is.

Onze visie

Hoe goed je bedrijf, product of dienst ook is, pas als anderen het omarmen heb je écht wat goeds in handen. Daarvoor moet je hen een voorproefje geven van de toekomst en laten zien wat je bedrijf kan betekenen voor mens, markt en maatschappij.

Onze oplossing

Met het ontwikkelen van een merkidentiteit maken we concreet waar je bedrijf voor staat. Ook laten we aan de hand van verschillende uitwerkingsrichtingen zien wat de potentie van de startup is. Dat geeft potentiële investeerders en klanten iets om in te geloven en zich mee te identificeren. En het  management houvast bij alle zakelijke beslissingen. Ook op het gebied van product-ontwikkeling en personeelswerving.  Zodat alles bijdraagt aan een sterke merkidentiteit en dus aan de waarde van het bedrijf.

Meer weten?

Bel of mail voor een verkennend gesprek. Niet iedere startup is in de beginfase al rijp voor een merktraject. Maar onze diepgaande vragen leveren je sowieso heldere inzichten op!

Voor wie we dit doen

vragen waarbij wij kunnen helpen

thomas+broman

Cornelis Koningstraat 3a,
6862 CK Oosterbeek

Telefoon
06 - 21 26 35 54 (Paul Thomas)
06 - 30 23 94 83 (Saskia Broman)

E-mailadres info@thomasenbroman.nl