Je hebt een geweldig idee waarmee je de markt wilt veroveren. Je ziet het al helemaal voor je! Maar voor anderen blijft het vaag omdat je idee zich nog niet heeft bewezen in de praktijk. En daar heb je nu juist middelen en klanten voor nodig. Een patstelling die moeilijk te doorbreken is.
Hoe goed je bedrijf, product of dienst ook is, pas als anderen het omarmen heb je écht wat goeds in handen. Daarvoor moet je hen een voorproefje geven van de toekomst en laten zien wat je bedrijf kan betekenen voor mens, markt en maatschappij.
Met het ontwikkelen van een merkidentiteit maken we concreet waar je bedrijf voor staat. Ook laten we aan de hand van verschillende uitwerkingsrichtingen zien wat de potentie van de startup is. Dat geeft potentiële investeerders en klanten iets om in te geloven en zich mee te identificeren. En het management houvast bij alle zakelijke beslissingen. Ook op het gebied van product-ontwikkeling en personeelswerving. Zodat alles bijdraagt aan een sterke merkidentiteit en dus aan de waarde van het bedrijf.
Bel of mail voor een verkennend gesprek. Niet iedere startup is in de beginfase al rijp voor een merktraject. Maar onze diepgaande vragen leveren je sowieso heldere inzichten op!
Gerenommeerde farmaceutische bedrijven uit de hele wereld vertrouwen op Produlab Pharma voor de productie van hun vloeibare en halfvaste veterinaire medicijnen, omdat ze weten dat zij hun beloften waarmaken. Aan ons de taak om dat tastbaar te maken in alle communicatie, zodat ze de juiste mensen aantrekken om hun ambities te verwezenlijken.
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerMet jouw kapitaalinjectie kan een bedrijf nieuwe stappen zetten. Maar in welke richting? En hoe kun je er als investeerder voor zorgen dat de potentie van het bedrijf optimaal wordt benut?
lees meerSoms heb je alle elementen voor een sterke merkidentiteit in handen en tóch kun je er in de praktijk niet goed mee uit de voeten. Vaak liggen de verschillende puzzelstukjes dan nog niet op hun plek…
lees meerBij een startup zijn veel dingen nog niet tastbaar of bewezen succesvol. Je hebt een goed verhaal nodig om investeerders en potentiële klanten te overtuigen. Een merkidentiteit kan daarbij helpen.
lees meerBredabest verwerkt pinda’s en noten van natuurlijke grondstof tot kwaliteitsproducten, in opdracht van wereldberoemde foodmerken en supermarktketens. Dit bedrijf laat zien hoe je na 20 jaar succes nóg succesvoller kunt worden door het tastbaar maken en consequent toepassen van de merkidentiteit.
lees meerHet is een misvatting dat je je niet bezig hoeft te houden met merkidentiteit als die internationaal is bepaald. Juist dan kan een merktraject helpen om aansluiting te vinden op de nationale markt.
lees meerMensen maken je merk! Ze brengen het merk tot leven en bepalen of de merkbelofte wordt waargemaakt. Medewerkers zijn ook belangrijke ambassadeurs bij personeelswerving. Maar hoe zet je ze in voor je merk?
lees meerVaak sluit de merkuitstraling van een bestaand product niet aan op de doelgroep of het concurrentieveld van een nieuw marktsegment. Hoe los je dat op?
lees meerTechnologische innovatie zal onze toekomst ingrijpend en onvoorstelbaar veranderen. Met grote gevolgen voor mens en maatschappij. Hogeschool Saxion wil mensen klaarstomen voor deze nieuwe wereld. Een ambitie waar wij graag aan bijdragen.
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerConcept en design van Audi Magazine België, in samenwerking met Headline Publishing. Via deze weg wil Audi klanten aan zich binden. Wij hebben geholpen met het concept, lay-out en creatieve directie. Zowel in print als digitaal.
lees meer