Bij toepassing van de (nieuwe) merkidentiteit in de praktijk loop je tegen allerlei vragen aan. Of je merkt dat verschillende uitingen - misschien wel vanuit verschillende disciplines of entiteiten binnen de organisatie - niet samenkomen in een heldere, eenduidige merkuitstraling.
Merkidentiteit draait niet alleen om de juiste elementen of de juiste uitwerking, maar ook om de juiste structuur. Alle elementen moeten naadloos op elkaar aansluiten binnen een specifieke hiërarchie. Pas dan kun je op een effectieve manier uitvoering geven aan de merkidentiteit.
Wij kunnen de elementen van de merkidentiteit in kaart brengen en ordenen. En eventuele ontbrekende elementen toevoegen. Hierdoor ontstaat een stevig fundament dat concrete handvatten geeft voor uitvoering in de praktijk. Als dat nodig is helpen we je graag nog verder op weg. Bijvoorbeeld met een passende huisstijl, beeldtaal, tone of voice en corporate story. En het ontwikkelen of aanscherpen van verschillende (basis)middelen voor communicatie. Zo heb je alles in huis voor een sterk merk!
Bel of mail voor een vrijblijvende kennismaking. Dan laten we je graag zien wat we kunnen oplossen door structuur aan te brengen in de merkidentiteit.
Vaak sluit de merkuitstraling van een bestaand product niet aan op de doelgroep of het concurrentieveld van een nieuw marktsegment. Hoe los je dat op?
lees meerBij een startup zijn veel dingen nog niet tastbaar of bewezen succesvol. Je hebt een goed verhaal nodig om investeerders en potentiële klanten te overtuigen. Een merkidentiteit kan daarbij helpen.
lees meerHet is een misvatting dat je je niet bezig hoeft te houden met merkidentiteit als die internationaal is bepaald. Juist dan kan een merktraject helpen om aansluiting te vinden op de nationale markt.
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerGerenommeerde farmaceutische bedrijven uit de hele wereld vertrouwen op Produlab Pharma voor de productie van hun vloeibare en halfvaste veterinaire medicijnen, omdat ze weten dat zij hun beloften waarmaken. Aan ons de taak om dat tastbaar te maken in alle communicatie, zodat ze de juiste mensen aantrekken om hun ambities te verwezenlijken.
lees meerMensen maken je merk! Ze brengen het merk tot leven en bepalen of de merkbelofte wordt waargemaakt. Medewerkers zijn ook belangrijke ambassadeurs bij personeelswerving. Maar hoe zet je ze in voor je merk?
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerBredabest verwerkt pinda’s en noten van natuurlijke grondstof tot kwaliteitsproducten, in opdracht van wereldberoemde foodmerken en supermarktketens. Dit bedrijf laat zien hoe je na 20 jaar succes nóg succesvoller kunt worden door het tastbaar maken en consequent toepassen van de merkidentiteit.
lees meerMet jouw kapitaalinjectie kan een bedrijf nieuwe stappen zetten. Maar in welke richting? En hoe kun je er als investeerder voor zorgen dat de potentie van het bedrijf optimaal wordt benut?
lees meerSoms heb je alle elementen voor een sterke merkidentiteit in handen en tóch kun je er in de praktijk niet goed mee uit de voeten. Vaak liggen de verschillende puzzelstukjes dan nog niet op hun plek…
lees meerTechnologische innovatie zal onze toekomst ingrijpend en onvoorstelbaar veranderen. Met grote gevolgen voor mens en maatschappij. Hogeschool Saxion wil mensen klaarstomen voor deze nieuwe wereld. Een ambitie waar wij graag aan bijdragen.
lees meerConcept en design van Audi Magazine België, in samenwerking met Headline Publishing. Via deze weg wil Audi klanten aan zich binden. Wij hebben geholpen met het concept, lay-out en creatieve directie. Zowel in print als digitaal.
lees meer