We hebben moeite om uitvoering te geven aan onze merkidentiteit. Hoe lossen we dat op?

terug naar home

Soms heb je alle elementen voor een sterke merkidentiteit in handen en tóch kun je er in de praktijk niet goed mee uit de voeten. Vaak liggen de verschillende puzzelstukjes dan nog niet op hun plek…

Probleem

Bij toepassing van de (nieuwe) merkidentiteit in de praktijk loop je tegen allerlei vragen aan. Of je merkt dat verschillende uitingen - misschien wel vanuit verschillende disciplines of entiteiten binnen de organisatie - niet samenkomen in een heldere, eenduidige merkuitstraling.

Onze visie

Merkidentiteit draait niet alleen om de juiste elementen of de juiste uitwerking, maar ook om de juiste structuur. Alle elementen moeten naadloos op elkaar aansluiten binnen een specifieke hiërarchie. Pas dan kun je op een effectieve manier uitvoering geven aan de merkidentiteit.

Onze oplossing

Wij kunnen de elementen van de merkidentiteit in kaart brengen en ordenen. En eventuele ontbrekende elementen toevoegen. Hierdoor ontstaat een stevig fundament dat concrete handvatten geeft voor uitvoering in de praktijk. Als dat nodig is helpen we je graag nog verder op weg. Bijvoorbeeld met een passende huisstijl, beeldtaal, tone of voice en corporate story. En het ontwikkelen of aanscherpen van verschillende (basis)middelen voor communicatie. Zo heb je alles in huis voor een sterk merk!

Meer weten?

Bel of mail voor een vrijblijvende kennismaking. Dan laten we je graag zien wat we kunnen oplossen door structuur aan te brengen in de merkidentiteit.

Voor wie we dit doen

vragen waarbij wij kunnen helpen

thomas+broman

Cornelis Koningstraat 3a,
6862 CK Oosterbeek

Telefoon
06 - 21 26 35 54 (Paul Thomas)
06 - 30 23 94 83 (Saskia Broman)

E-mailadres info@thomasenbroman.nl