Wat kunnen onze medewerkers voor ons merk betekenen?

terug naar home

Mensen maken je merk! Ze brengen het merk tot leven en bepalen of de merkbelofte wordt waargemaakt. Medewerkers zijn ook belangrijke ambassadeurs bij personeelswerving. Maar hoe zet je ze in voor je merk?

Probleem

Veel bedrijven weten niet hoe ze hun medewerkers kunnen betrekken bij de merkidentiteit en slaan die stap daarom over. Andere bedrijven investeren juist veel in internal branding – van waardensessies tot complete interne campagnes – maar vaak zonder het gewenste resultaat.

Onze visie

Je kunt waarden wel communiceren en stimuleren, maar niet opleggen. Alleen als de merkidentiteit en de bedrijfscultuur worden gedreven door dezelfde waarden, zullen ze elkaar echt versterken. Daarom kijken wij liever naar de waarden die mensen van nature hebben.

Onze aanpak

Eerst onderzoeken we samen met onze partner HeyJij, specialist in persoonlijke profielen, wat de individuele waarden van medewerkers zijn.Vervolgens laten we zien hoe deze aansluiten op de gewenste merkidentiteit, wat keuzes en consequenties zijn, welke medewerkers een sleutelrol kunnen vervullen bij de merkactivatie en op welke manier. Ook geven we aan hoe je interne communicatie gericht kunt inzetten op basis van deze kennis: minder kosten, meer impact.Daarnaast vertalen wij de merkidentiteit naar arbeidsmarktcommunicatie en employer branding, zodat nieuwe medewerkers worden aangetrokken die de beoogde merkwaarden al van nature hebben.In samenwerking met HeyJij kun je medewerkers zelfs op merkwaarden selecteren, aansturen, ontwikkelen en beoordelen. Zo benut je de volle potentie van je merkidentiteit én je medewerkers.

Meer weten?

Bel of mail voor een vrijblijvend adviesgesprek. Of kijk op www.heyjij.nl hoe je uit je organisatie kunt halen wat er al in zit.


Voor wie we dit doen

vragen waarbij wij kunnen helpen

thomas+broman

Cornelis Koningstraat 3a,
6862 CK Oosterbeek

Telefoon
06 - 21 26 35 54 (Paul Thomas)
06 - 30 23 94 83 (Saskia Broman)

E-mailadres info@thomasenbroman.nl