De internationale merkidentiteit houdt geen rekening met de lokale cultuur, markt of merkperceptie, waardoor de concurrentiepositie van de Nederlandse divisie onder druk komt te staan.
Iedere merkidentiteit of huisstijl heeft een bepaalde speelruimte die je kunt benutten om andere accenten te leggen. Zo kun je conformeren aan de internationale merkidentiteit en tóch afstemmen op de lokale markt.
We geven je inzicht in de bouwstenen van de internationale merkidentiteit en maken concreet op welke punten deze wringt met de lokale identiteit en behoeften. Vervolgens laten we zien wat de reikwijdte is van de merkidentiteit en huisstijl, wat keuzes en consequenties zijn en hoe je de gekozen oplossingsrichting kunt vertalen naar de praktijk. Ook daar helpen we je graag bij, eventueel in samenwerking met je bestaande leveranciers.
Bel of mail voor een vrijblijvende kennismaking. Dan leggen we je graag uit wat we hiermee kunnen oplossen. Niet alleen op het gebied van marketing, maar bijvoorbeeld ook voor personeelswerving.
Concept en design van Audi Magazine België, in samenwerking met Headline Publishing. Via deze weg wil Audi klanten aan zich binden. Wij hebben geholpen met het concept, lay-out en creatieve directie. Zowel in print als digitaal.
lees meerHet is een misvatting dat je je niet bezig hoeft te houden met merkidentiteit als die internationaal is bepaald. Juist dan kan een merktraject helpen om aansluiting te vinden op de nationale markt.
lees meerBij een startup zijn veel dingen nog niet tastbaar of bewezen succesvol. Je hebt een goed verhaal nodig om investeerders en potentiële klanten te overtuigen. Een merkidentiteit kan daarbij helpen.
lees meerGerenommeerde farmaceutische bedrijven uit de hele wereld vertrouwen op Produlab Pharma voor de productie van hun vloeibare en halfvaste veterinaire medicijnen, omdat ze weten dat zij hun beloften waarmaken. Aan ons de taak om dat tastbaar te maken in alle communicatie, zodat ze de juiste mensen aantrekken om hun ambities te verwezenlijken.
lees meerSoms heb je alle elementen voor een sterke merkidentiteit in handen en tóch kun je er in de praktijk niet goed mee uit de voeten. Vaak liggen de verschillende puzzelstukjes dan nog niet op hun plek…
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerBredabest verwerkt pinda’s en noten van natuurlijke grondstof tot kwaliteitsproducten, in opdracht van wereldberoemde foodmerken en supermarktketens. Dit bedrijf laat zien hoe je na 20 jaar succes nóg succesvoller kunt worden door het tastbaar maken en consequent toepassen van de merkidentiteit.
lees meerMensen maken je merk! Ze brengen het merk tot leven en bepalen of de merkbelofte wordt waargemaakt. Medewerkers zijn ook belangrijke ambassadeurs bij personeelswerving. Maar hoe zet je ze in voor je merk?
lees meerTechnologische innovatie zal onze toekomst ingrijpend en onvoorstelbaar veranderen. Met grote gevolgen voor mens en maatschappij. Hogeschool Saxion wil mensen klaarstomen voor deze nieuwe wereld. Een ambitie waar wij graag aan bijdragen.
lees meerVaak sluit de merkuitstraling van een bestaand product niet aan op de doelgroep of het concurrentieveld van een nieuw marktsegment. Hoe los je dat op?
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerMet jouw kapitaalinjectie kan een bedrijf nieuwe stappen zetten. Maar in welke richting? En hoe kun je er als investeerder voor zorgen dat de potentie van het bedrijf optimaal wordt benut?
lees meer