Wat als de internationale merkidentiteit niet aansluit op de Nederlandse markt?

terug naar home

Het is een misvatting dat je je niet bezig hoeft te houden met merkidentiteit als die internationaal is bepaald. Juist dan kan een merktraject helpen om aansluiting te vinden op de nationale markt.

Probleem

De internationale merkidentiteit houdt geen rekening met de lokale cultuur, markt of merkperceptie, waardoor de concurrentiepositie van de Nederlandse divisie onder druk komt te staan.

Onze visie

Iedere merkidentiteit of huisstijl heeft een bepaalde speelruimte die je kunt benutten om andere accenten te leggen. Zo kun je conformeren aan de internationale merkidentiteit en tóch afstemmen op de lokale markt.

Onze oplossing

We geven je inzicht in de bouwstenen van de internationale merkidentiteit en maken concreet op welke punten deze wringt met de lokale identiteit en behoeften. Vervolgens laten we zien wat de reikwijdte is van de merkidentiteit en huisstijl, wat keuzes en consequenties zijn en hoe je de gekozen oplossingsrichting kunt vertalen naar de praktijk. Ook daar helpen we je graag bij, eventueel in samenwerking met je bestaande leveranciers.

Meer weten?

Bel of mail voor een vrijblijvende kennismaking. Dan leggen we je graag uit wat we hiermee kunnen oplossen. Niet alleen op het gebied van marketing, maar bijvoorbeeld ook voor personeelswerving.

Voor wie we dit doen

vragen waarbij wij kunnen helpen

thomas+broman

Cornelis Koningstraat 3a,
6862 CK Oosterbeek

Telefoon
06 - 21 26 35 54 (Paul Thomas)
06 - 30 23 94 83 (Saskia Broman)

E-mailadres info@thomasenbroman.nl