Hoe kan ik als investeerder de potentie van een bedrijf benutten?

home

Met jouw kapitaalinjectie kan een bedrijf nieuwe stappen zetten. Maar in welke richting? En hoe kun je er als investeerder voor zorgen dat de potentie van het bedrijf optimaal wordt benut?

Probleem

Je investeert in een bedrijf omdat je een bepaalde potentie ziet. Of het nu gaat om groei, om rendement of om wat het bedrijf kan betekenen voor mens en maatschappij. Maar vaak is het moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen waar die potentie precies zit en hoe je die kunt benutten.

Onze visie

Een heldere merkidentiteit geeft investeerders en management inzicht in de potentie van het bedrijf en concrete handvatten om die potentie optimaal en doelgericht te benutten.

Onze oplossing

Bij het ontwikkelen of aanscherpen van een merkidentiteit maken wij letterlijk zichtbaar wat de potentie van het bedrijf is. Maar ook in welke richtingen je deze nog kunt ontwikkelen, hoe dit zich verhoudt tot andere marktpartijen en wat daarbij keuzes en consequenties zijn. Wij kijken niet alleen naar wie je bent als bedrijf, maar ook naar wie je moet zijn om je ambities waar te maken. Dat scherp krijgen en tastbaar maken, levert concrete oplossingen en handvatten op waarmee de organisatie zelf gericht aan de slag kan. Zo weet je als investeerder zeker dat ieder besluit, iedere actie en iedere uiting de merkidentiteit versterkt en daarmee bijdraagt aan de ambities, de marktpositie én de waarde van het bedrijf.

Meer weten?

Bel of mail voor een vrijblijvende kennismaking, dan vertellen wij je graag over onze diensten specifiek voor investeerders die gaan voor duurzaam resultaat.

No items found.
Voor wie we dit doen

Blog

Saxion Hogescholen

Structuur aanbrengen in de merkidentiteit van Saxion Hogescholen

lees meer

Bredabest

Ontwikkelen van een Corporate Identity voor Bredabest

lees meer

Audi Magazine

Concept en design van Audi Magazine Belgie

lees meer

Hoe kunnen we onze startup effectief presenteren aan investeerders en klanten?

Bij een startup zijn veel dingen nog niet tastbaar of bewezen succesvol. Je hebt een goed verhaal nodig om investeerders en potentiële klanten te overtuigen. Een merkidentiteit kan daarbij helpen.

lees meer

Tegua

Marktstrategie, merkontwikkeling en packaging voor een nieuw merk pindakaas.

lees meer

We hebben moeite om uitvoering te geven aan onze merkidentiteit. Hoe lossen we dat op?

Soms heb je alle elementen voor een sterke merkidentiteit in handen en tóch kun je er in de praktijk niet goed mee uit de voeten. Vaak liggen de verschillende puzzelstukjes dan nog niet op hun plek…

lees meer

Qii

Ontwikkelen van een merkidentiteit voor een startup

lees meer

Wat als de internationale merkidentiteit niet aansluit op de Nederlandse markt?

Het is een misvatting dat je je niet bezig hoeft te houden met merkidentiteit als die internationaal is bepaald. Juist dan kan een merktraject helpen om aansluiting te vinden op de nationale markt.

lees meer

Produlab Pharma

Ontwikkelen van een merkidentiteit voor Produlab Pharma

lees meer

Wat kunnen onze medewerkers voor ons merk betekenen?

Mensen maken je merk! Ze brengen het merk tot leven en bepalen of de merkbelofte wordt waargemaakt. Medewerkers zijn ook belangrijke ambassadeurs bij personeelswerving. Maar hoe zet je ze in voor je merk?

lees meer

Hoe introduceer je een bestaand product in een nieuw marktsegment?

Vaak sluit de merkuitstraling van een bestaand product niet aan op de doelgroep of het concurrentieveld van een nieuw marktsegment. Hoe los je dat op?

lees meer

Hoe kan ik als investeerder de potentie van een bedrijf benutten?

Met jouw kapitaalinjectie kan een bedrijf nieuwe stappen zetten. Maar in welke richting? En hoe kun je er als investeerder voor zorgen dat de potentie van het bedrijf optimaal wordt benut?

lees meer

meer weten?

Wil je weten wat een heldere merkidentiteit kan oplossen voor jouw bedrijf of organisatie?
Bel voor een vrijblijvende kennismaking of vraag naar onze GRATIS ANALYSE.

thomas+broman

Cornelis Koningstraat 3a,
6862 CK Oosterbeek

Telefoon
06 - 21 26 35 54 (Paul Thomas)
06 - 30 23 94 83 (Saskia Broman)

E-mailadres info@thomasenbroman.nl