Je investeert in een bedrijf omdat je een bepaalde potentie ziet. Of het nu gaat om groei, om rendement of om wat het bedrijf kan betekenen voor mens en maatschappij. Maar vaak is het moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen waar die potentie precies zit en hoe je die kunt benutten.
Een heldere merkidentiteit geeft investeerders en management inzicht in de potentie van het bedrijf en concrete handvatten om die potentie optimaal en doelgericht te benutten.
Bij het ontwikkelen of aanscherpen van een merkidentiteit maken wij letterlijk zichtbaar wat de potentie van het bedrijf is. Maar ook in welke richtingen je deze nog kunt ontwikkelen, hoe dit zich verhoudt tot andere marktpartijen en wat daarbij keuzes en consequenties zijn. Wij kijken niet alleen naar wie je bent als bedrijf, maar ook naar wie je moet zijn om je ambities waar te maken. Dat scherp krijgen en tastbaar maken, levert concrete oplossingen en handvatten op waarmee de organisatie zelf gericht aan de slag kan. Zo weet je als investeerder zeker dat ieder besluit, iedere actie en iedere uiting de merkidentiteit versterkt en daarmee bijdraagt aan de ambities, de marktpositie én de waarde van het bedrijf.
Bel of mail voor een vrijblijvende kennismaking, dan vertellen wij je graag over onze diensten specifiek voor investeerders die gaan voor duurzaam resultaat.
Bij een startup zijn veel dingen nog niet tastbaar of bewezen succesvol. Je hebt een goed verhaal nodig om investeerders en potentiële klanten te overtuigen. Een merkidentiteit kan daarbij helpen.
lees meerHet is een misvatting dat je je niet bezig hoeft te houden met merkidentiteit als die internationaal is bepaald. Juist dan kan een merktraject helpen om aansluiting te vinden op de nationale markt.
lees meerGerenommeerde farmaceutische bedrijven uit de hele wereld vertrouwen op Produlab Pharma voor de productie van hun vloeibare en halfvaste veterinaire medicijnen, omdat ze weten dat zij hun beloften waarmaken. Aan ons de taak om dat tastbaar te maken in alle communicatie, zodat ze de juiste mensen aantrekken om hun ambities te verwezenlijken.
lees meerSoms heb je alle elementen voor een sterke merkidentiteit in handen en tóch kun je er in de praktijk niet goed mee uit de voeten. Vaak liggen de verschillende puzzelstukjes dan nog niet op hun plek…
lees meerBredabest verwerkt pinda’s en noten van natuurlijke grondstof tot kwaliteitsproducten, in opdracht van wereldberoemde foodmerken en supermarktketens. Dit bedrijf laat zien hoe je na 20 jaar succes nóg succesvoller kunt worden door het tastbaar maken en consequent toepassen van de merkidentiteit.
lees meerTechnologische innovatie zal onze toekomst ingrijpend en onvoorstelbaar veranderen. Met grote gevolgen voor mens en maatschappij. Hogeschool Saxion wil mensen klaarstomen voor deze nieuwe wereld. Een ambitie waar wij graag aan bijdragen.
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerMet jouw kapitaalinjectie kan een bedrijf nieuwe stappen zetten. Maar in welke richting? En hoe kun je er als investeerder voor zorgen dat de potentie van het bedrijf optimaal wordt benut?
lees meerHoe vertaal je de stijl van CFE naar een aantrekkelijk grafisch concept dat goed weergeeft hoe groot de wereld van CFE is?
lees meerConcept en design van Audi Magazine België, in samenwerking met Headline Publishing. Via deze weg wil Audi klanten aan zich binden. Wij hebben geholpen met het concept, lay-out en creatieve directie. Zowel in print als digitaal.
lees meerMensen maken je merk! Ze brengen het merk tot leven en bepalen of de merkbelofte wordt waargemaakt. Medewerkers zijn ook belangrijke ambassadeurs bij personeelswerving. Maar hoe zet je ze in voor je merk?
lees meerVaak sluit de merkuitstraling van een bestaand product niet aan op de doelgroep of het concurrentieveld van een nieuw marktsegment. Hoe los je dat op?
lees meer